söndag 2 augusti 2009

Sweden, I haven't missed u, at all!

Som den sanna modebloggaren jag är så är det i stort sett min plikt visa upp vad jag har på mig, även under semestern. Kling gör't ju! Den uppmärksamma lade märke till bilden i det föregående inlägget visandes en skylt som i sin tur visar 39 grader celsius. Så detta är alltså vad jag hade på mig när jag inte var iförd endast bikini, vid poolen och playan förstås..
Oj då, lite väl intensiv blick kan tyckas.

Papegojbandana från 80-talet och leopardbikini.
Ass.

Italienarna stod sig nog ganska så oförstående till min svart-vita look. Dom gillar mer det där med mönster, krims, krams och krås. Dessutom förstördes mitt försök till att se Italiensk ut ytterligare då mitt nyfärgade hår i mörkt brunt genast blonderades med hjälp av solens strålar. Damn it!
Knatade jag runt i vita jeansshorts från Levi's, stora softa skjortor (på bilden från Acne) och bandana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar